|
|
|
|---|---|
janli |
Handla inte av den här killen ni blir blåsta, han skickar mot postförskott och ni får ett tomt paket. Han har flera annonser, samma telefonnr. olika namn. (Lars Alvå, Stig Eriksson) Han är polisanmäld. Länk Länk Länk |
|
På vilket sätt blir man blåst? Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Abbe: På det viset "janli" beskrev i sitt inlägg? Du löser ut ett tomt paket alltså... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Förutsätter att du anmält detta till blocket så han blir avstängd ///MVH Hasso Länk |
|
Annonserna funkar fortfarande??? mvh |
|
janli |
Jag vet att han som blev drabbad har anmält säljaren till Blocket, och polisanmält honom. Jävligt segt av Blocket att inte ta bort annonserna. |
| Jag skulle aldrig handla av någon med en särskrivning i rubriken på annonsen. | |
| Men ingen som träffat honom irl? | |
|
Länk En till annons.... finns säkert ännu fler... ___ Slippa-bli-blåst-guiden för dummies: Länk |
|
|
Chiles: Skönt urval du har vilka annonser du gillar! :-) Särskrivning är ett gissel! Att Blocket inte tar bort annonserna direkt när de är anmälda är skit tycker jag. Kanske ska man anmäla Blocket? |
|
|
Sär skrivning heter det väl... Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
janli |
Lars Alvå, Stig Ericsson eller Stickan det är några namn som han använder och adressen som han uppger "se nedan" Det finns ingen Sonnerud eller Ericsson på den adressen. Stig eriksson C/O sonnerud hjortvägen 57 194 79 upplands väsby OBS!! Köp inget av honom |
janli |
Blocket har tagit bort hans annonser |
Hawar |
Denna funkar fortfarande: Länk |
janli |
Tydligen en miss av Blocket, den är också anmäld |
|
Appropo särskrivning: Länk den ä rolig =) Fler: Länk |
|
Gemini__ |
Den var lite skojig =) Länk |
|
Gemeni>> Din länk fungerar väl sådär! |
|
|
Tomas>> Bättre så här va? Länk :) Mvh TD04 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.