|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet varför 540:n bara finns me träinlägg...de ser ju så gubbigt ut....eller finns dom me annat oxå. Nån som vet om de blir snyggt att måla alu-look på de MvH Mr-speed go for 540 manuell | |
|
-MR-speed_: E39 (540) finns inte BARA med trä, om du inte hittar en med Krom så kan du komplettera efteråt. Ps. Börja inte måla och hålla på, utan byt i stället om det inte passar. |
|
|
ne ja pratar om e34:n *sorry skulle ha skrivit de såklart* MvH Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Jag ger mig f-n på att tyska D&W har alu-trams till den med till den (www.DW-online.de) |
|
|
Min 540 har inte trä (och inte aluminium heller för den delen). Vid växelväljaren och i dörrarna där det normalt sitter trä har jag skinn istället. |
|
| Jag vet att jag sett (kommer dock inte ihåg var) utbytesinlägg för 540:n så man får borstad aluminium istället för trä - kostade runt 1800:- fram tror jag och 3-400:- för bakdörrarna. | |
| I min (shadowline) har jag svart typ "marble" liknande istället för trä....vet dock ej om det är orginal då det satt i när jag köpte den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.