|
|
|
|---|---|
tvålen |
Min växelväljarbelysning är tänd även när tändningen är avslagen och bilen är låst och larmad. Skall det vara så? |
|
Det där fenomenet har jag oxå. Fast det knapparna till fönsterhissarna som lyser. Dom slocknar dock efter ca. 10 sekunder. Jag hade frågan uppe under 5-serien och enligt folk har på forumet ska det vara så. Jag vet ju dock inte om det ska vara så på 7-serien. Men, men... Mvh. Micke Olsson |
|
|
På farsan 740 lyser bara "plutten" vid P:et på växelväljaren när bilen är avstängd. Mvh Johan /Johan |
|
|
Indikeringen för P slocknar efter 15 minuter. Mvh Björn |
|
tvålen |
Jag vet att den borde slockna efter 15 minuter precis som all annan innebelysning. Har nån nåt tips för felsökning eftersom varken lysdioden vid P-läget eller belysningen av de andra lägena slocknar även om bilen stått orörd över ett dygn. /Anders |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.

