AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
446

växelväljarbelysn e38

tvålen
Min växelväljarbelysning är tänd även när tändningen är avslagen och bilen är låst och larmad.
Skall det vara så?
Det där fenomenet har jag oxå. Fast det knapparna till fönsterhissarna som lyser. Dom slocknar dock efter ca. 10 sekunder.
Jag hade frågan uppe under 5-serien och enligt folk har på forumet ska det vara så.
Jag vet ju dock inte om det ska vara så på 7-serien. Men, men...

Mvh.
Micke Olsson
På farsan 740 lyser bara "plutten" vid P:et på växelväljaren när bilen är avstängd.

Mvh Johan

/Johan
Visa användare
1.621
balmgren
BMW iX3 Premier Edition -22
Indikeringen för P slocknar efter 15 minuter.

Mvh Björn
tvålen
Jag vet att den borde slockna efter 15 minuter precis som all annan innebelysning.
Har nån nåt tips för felsökning eftersom varken lysdioden vid P-läget eller belysningen av de andra lägena slocknar även om bilen stått orörd över ett dygn.

/Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.