|
|
|
|---|---|
|
min telefon fungerar inte i min 528 touring -97. sätter man i kortet under bagaget så säger den bara kontrolera kortet. läst att det ska finnas en korthållare i bagaget men har inte hittat den på min bil kan någon ta ett kort på den eller beskriva lite närmare var den finns? helst beskrivning på en touring. Mvh | |
|
kan nog stämma var får man tag i äldre kort? |
|
|
Telefonenheten på en touring sitter vänsterbak nästan ovanför hjulhuset. Öppnar man täckluckan och tittar framåt snett uppåt så ser man den. Kortet som ska vara i kreditkortsformatet sticker man in i bakkanten på telefonenheten. Vet ej vad som gäller för nya respektive gamla kort men i min förra 540 så fick jag ett kort (Vodafone) våren 2003 som fungerade utan problem i bilen som var en 00:a (tillverkad 11/99). I den bilen så fungerade inte kortet i läsren under själva telefonen i mittarmstödet. I min nuvarande 530 med trådlös telefon så fungerade det att sätta kortet (samma kort som ovan) fram. Tror inte ens det finns någon läsare där bak. ___ //Ulf |
|
|
nu funkar det:D har nu ett telia refill 3G kort i bilen och det funkar tips till alla som har en telefon som inte funkar sätt i kortet i bagaget för där funkar det. Programmer: tackar så mycket för hjälpen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.