|
|
|
|---|---|
|
I nästa nummer av Automobil kommer min gamla M Coupé var med, nuvarande ägare mailade och berättade. Begagnatguide köp av Z3. Dom fotade/gjorde reportage på tre st, en 2,2 Roadster, en M Roadster och en M Coupé. *väntar vid brevlådan på nästa nummer* Ny hemsa, i betastadie: Länk | |
|
Vad kul, blir nog trevlig läsning! Ser fram emot det numret då det det dimper ned andra veckan nästa år :) ///Foppa |
|
|
När vi ändå är inne på reportage så är min M-coupe med i senaste numret av Performance BMW under sektionen läsarnas bilar. /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Det ör Andersson_CSI som står för M Roadstern i reportaget. Jag blev inbjudem samma dag så jag kunde tyvärr inte deltaga.. Bilar under 300hk = nej tack!! /Caspar |
|
|
Coolt Johan, den måste man köpa! :) /eFx www.z4.se |
|
|
Det skall bli kul att läsa! Johan: saknar du henne..? //Månsson |
|
|
Månsson: Såklart att bilen saknas :\ Dock måste jag nog få ljuga för mig själv och påstå att andra leksaker prioriteras och bilen blivit mer av ett transportmedel, speciellt den här årstiden. Man kanske börjar bli gammal gubbe?? Men på önskelistan (när garage finns) är en M Coupé alt. en finfin E30 M3:a, vad helst plånboken passar när det väl beger sig, men som sagt, inget innan jag har egen garageplats. Ska i alla fall bli kul att se bilen igen, Christer som har den nu sa att det var den finaste bilen där och det tvivlar jag inte på, så sjukt tokfin den bilen var... Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
328-Johan -> Tror det är din hembio jag sett på nätet så jag förstår att du prioriterar annat också =) /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Hehehe aaa =) 10-tusingarna rullar snabbt när man börjar handla.... Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
328-Johan: Har du någon länk till "hemmabion" ? Är själv ganska insnöad på det oxå och planerar ett "proj" köp framöver.. |
|
|
Jepps: Länk Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
Riktigt avis faktiskt! Vad har allt kostat? Måste bara fråga ser du... Du ser ut att vara riktigt pedantisk. Hade själv kunnat ta copy på din lya och "paste:at" in det i min :) /Bo-Erik Länk |
|
|
Ok, Snyggt !! Brukar själv titta in lite nu & då på "prisjakt" så din sida hade jag sett tidigare.. Måste säga att du har lyckats mycket bra !! Mvh Jimmy |
|
|
328-Johan: Din fd. bil var riktigt fin:) Så även ditt hem, En klar förebild när jag ska inreda min första egna lya.:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jäklar vilken imponerande filmsamling, och snyggt inrett! Keep Your Distance! |
|
|
Vaffasen! Har ni redan fått Automobil? :( Jag som prenumererar har icke fått den. ///Foppa |
|
|
de som har bilar med i tidningen brukar få den tidigare.. du får den nog om någon dag foppa.. medans en annan får vänta till den 17e eller när den nu finns på macken!? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
328: Imponerande stilrent och snyggt inredd lägenhet. Men att byta bilen mot en "TV" skulle jag nog inte göra. Det är skillnad på att köra bil och att se andra köra bil. Jag måste bara berömma inredningen en gång till, det var ju tok snyggt. Var det samma putts och ordning på bilen? Z3MPOWER |
|
| Nice, Jag har precis förlängt prenumertionen :-) | |
|
En tackar för berömmet =) Jag har absolut inte "bytt bort" bilen. Har för närvarande inget garage, därav kör jag en lite enklare bil i dagsläget, men när garaget kommer så skall jag nog hitta mig en M Coupé igen =) PS. Bilen var ännu finare! Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.