AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.410

Mycket snack om Phonix Gold

Sida 2 av 2
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Det skall väl inte spela någon roll om basen är kopplad ur fas(görs ju normalt vid montering av magnet på utsida av låda t.ex) eller satt den i en låda med en till bas i fas eller?
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Förstår inte heller helt, men kanske ena talspolen var kopplad spegelvänt

//Simon
Hi
53
HiFiMick
e91 M-sport
Ulke vad driver du dina DD basar med. Måste väll ge dom minst 1500watt styck för att få dom att röra sig.

AkUsP en polare till mig har 3st helt nya DD 1012 till salu 1500kr styck eller alla 3 för 4000kr. Skulle varit monterade i en Honda civic men fick inte plats med mer en 6 stycken så dessa är över.
Ok, dom kostar juh 1788:- kr nya så det e inge RÖV rea utan jag får väll pruta lite till om han vill ha en såld! =) Då förutsätter jag att kvitto me garanti finns!. Men iaf.. jag är möjligtvis intresserad. Dock så blir det efter jul kan jag snacka me din polare. Haru hört basarna. Låter dom bra? Hur mycket kraft behöver 1 för att spela fullt ut? Vilken låda snackar vi också? Jag ville helst ha en 10" för att få en liten låda ?

Mvh Filip
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
1012:an är på 300W RMS så runt det bör väl räcka för att driva en fullt ut.
Ulke
HiFi Mick

Audiobahn A2300hct

Farten dödar ej, det är det plötsliga stoppet!
Hi
53
HiFiMick
e91 M-sport
Ulke Jag måste få komma förbi någon dag och lyssna och få lite inspiration då jag själv är i ljudbyggar tagen.
Ulke
Kan hojta till när det börjar bli färdigt, har ju haft lite "obehöriga" som ville ha min Alpine huvudenhet, så efter den händelsen så har jag fått ett avbräck i installationen......

Baslådan är dock snart färdigställd, du vet att saker går långsammare nu än när man kunde ligga halva nätterna i lokalen mittemot Dialect (på den goda tiden) :o)

mvh Ulke

Hifi Mick var din polare o visade upp sin civic i skåne i somras??

Hi
53
HiFiMick
e91 M-sport
Vet inte vad jag fick civic i från bilen är en CRX men det är ju samma skit så det var väll det. Bifogar en länk till annons på blocket där står telnr och hela köret så det är bara att ringa han.
Länk
Honda Civic CRX heter den =) det är skit samma =). Iaf jag var på en bilträff i somras där stod en svart CRX som hade 6st DD. Såg det på blocket där han säljer. Så galeriet, det var den bilen!
Ulke
När bilarna är på väg att bli förpassade till den slutliga vilan så är sista anhalten att bli offer för SPL-bygge.....sicken obarmhärtig slutkläm :o)

//Ulke

Brukar vara så. Fast man ska inte vara så negativ. Dom blir (ev iof) i rampljuset en sista gång... ev i vissa fall då nötter får tag i bilen och gör ett bygge som måste skämmas =/ Men vi får hoppas det håller sig till alla volvo 740 o 240is som vanligt..!!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.