|
|
|
|---|---|
|
Jag hitta en billig försäkring där för min BMW M5..-- PS Motorgaranti för import ingår ..helt otroligt SalusAnsvar = billigt med bra vilkor | |
|
Johanna25: Och vad fick du för premie? |
|
|
Har också SalusAnsvar sedan några år tillbaks. Får ofta erbjudanden från andra bolag, men inget klarar salus premie. Hade inbrott i gamla bilen och stereon stals(dyr Alpine) och det var inga problem att få ut ersättningen. Jag fick tom 180kr för att jag var tvungen att städa bilen på trasigt glas och 700 för "jobbget". Det var 3 veckors väntan på BMW-verkstan så jag bytte ruta och stereosargen själv, skickade in kvitton och hur lång tid det tagit, 4 dagar senare satt pengarna på kontot. _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Hej, Jag letade för en tid sedan och skrev om M5 försäkringar i denna tråd Länk . Tog sedan salus för 16.500. Länsförsäkringar tycker jag var mycket fula genom att de låg och höjde premien och klassade om min bil. |
|
|
hej, Jag har SalusAnsvar och är medlem i MHF mycket billigare än dom andra bolagen. Nu betalar jag garage försäkring 130 kr mån. MVH Roger |
|
|
Hej,jag hade Salus på min M5 och dom ville ha 980 kr i månaden,när bilen var avställd!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.