|
|
|
|---|---|
| har en 520 touring -92 och det blåser alltid kallt ur spjällen till baksätet även att man har full värme på + att det inte går att vrida av spjällen bak så att det inte blåser alls. vad kan detta bero på?? Tacksam för svar | |
|
Jag kan undra om det är sammankopplat med utsläppet ovanför stereon?har du så du kan välja varmt eller kallt separat på det spjället? har fasen inte ens kollat om mina i 525an funkar bak,man sitter ju aldrig där själv och sällan nån annan som gör det heller men man vill ju ändå att det ska funka.... jag återkommer då jag kikat på min... Mvh Andreas |
|
|
Nja jag har för mig att där endast kommer "friskluft" = snorkallt på vintern. Dock skall den ju gå att stänga. Bara att plocka isär och kolla om något är trasigt i själva ventilen. Kan inte kosta många kronor på skroten. |
|
| Jag har sett en bild på någon sajt med luftflödet i en e34, någon som vet var? Jag har kollat mina länkar och hittar den inte. | |
|
iofs för e32 men e34 lär väl vara rätt så lik.... Här är den: Länk ska tydligen inte komma värme den vägen...men som sagt det ska väl gå att stänga... |
|
| Där satt den...... Det var exakt den bilden jag menade. | |
|
På E39 kommer det varm luft där bak, om du där fram ställer in det så att du har luftflödet från utblåset ovanför stereon. |
|
| Får riva väck spjällen bak och kolla....måste stänga det på nåt vis... för det blåser rätt friskt när man ligger i landsvägsfart och nu på vintern är det ju inte varmt precis | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.