|
|
|
|---|---|
|
E det någon som vet var man kan köpa barnkläder me bmw loggan på till småbarn? killen e ju 4 mån redan o han måste ju ha en tröja eller någe i julklapp! =) någon som vet var man får tag i det? mvh simon | |
|
Har haft svårt att hitta något för så små, kollade även när jag var nere i Tyskland i somras och hämtade min bil. Verkar starta från en 3-4 år. Köpte en keps för barn som även på innersta läget är för stor för min grabb på 19 månader. ___ //Ulf |
|
|
Däremot så kan jag rekomendera BMW's Baby racer som är mycket populär här hemma men det är väl nästan ett år till för er del innan det kan bli aktuellt ___ //Ulf |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Detta är det närmaste du kommer den reguljära vägen men kanske bättre än inget, blir ju lite att växa i! Länk |
|
hmm ja det verkar ju vara lite svårt detta! =) men det e ju bara att leta vidare! tack ändå! |
|
|
Kanske inte till en kille men ändå. :-) Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Min 4-åring har en jacka med BMW-märke på, flera stycken faktiskt. Jag vet bara att den är köpt i Stockhokm för nån månad sen. Jag kan ta reda på var om du vill. Detta är för övrigt hans fortskaffningsmedel Länk . BMW CS #5206 |
|
|
Om du känner nån som åker el skall åka till Turkiet närmaste tiden så kan du hitta en jäkla massa grejer där till både barn o vuxna. Visserligen är det bara kopior ,men riktigt fina grejer hittar man med grymt bra kvalitet. Billigt som fan. |
|
|
Plockade upp denna mössa Länk i münchen i november. Den ska sitta på en 2-åring efter 24 december. //Jerry |
|
|
Länken blev konstig. Här är mössan: Länk |
|
|
Klasssse det stämmer, det var i Turkiet som jackan m.m. köptes. BMW CS #5206 |
|
|
oki... så det finns lite i all fall då!det e inget som man kan köpa på nätet? har lite svårt att ta mig till Turkiet nu innan jul känner jag =) maila till BMW men har inte fått någe svar än! |
|
| hade vist fått ett svar från dem o det fanns vist lite med F1 tema... | |
|
hi_pot, Glöm inte att pruta FRISKT om det är fjolårets utgående F1-kollektion ;) Mvh, Kalle Vagnparken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.