AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.027

M Coupe

Har gått och velat vad gäller val av nästa bil och det har pendlat mellan z4 och M coupe.. Såg just en estorilblå coupe inne i city och det räckte som avgörande! Den är ju SÅ grym/vacker/speciell och i den färgen. Någon av er här som äger den? SHSxxx.
//Månsson
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Inte en M men en 2,8. Har precis köpt den och är supernöjd. Designen är så grymt härlig att man ler varje gång man ser bilen. Vulgär, sexig, grym och underbart snygg. Min sambo har helt plötsligt fått en konkurrent =) och det är hon mindre glad för.

Håller med om att Estorilblå är grymt snyggt på Coupen.
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Jag har en estorilblå m-coupé =)

Helt klart är den läcker!

/// Viktor

Mer mos till folket
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Det finns en estorilblå M coupe till salu i Göteborg!

Kolla på Bytbil.com och sök efter Z3 Coupe så hittar du den. En firma som heter EBN i Göteborg.

Kanske kan va nåt?
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
SZH *** är min gamla, rullar i sthlm nu. Estorilbå, var kanske den du såg? Den kommer att vara med i nästa nummer av Automobil, som beg.guide köp av Z3.

Ny hemsa, i betastadie:
Länk
CompactK: Den där blåa som gått 6000 mil? Kollade upp den en snabbis via fax från bilregistret, har för mig de var nåt skumt me den, typ att den bara iår haft 2 ägare varav en hade den bara mågon månad... Misstänkt krångelbil, men när man kollar via fax får man ju reda på vilka som ägt dom så då äre ju bara att ringa dem å fråga hur de ligger till =)

Det ligger ju en silvrig här på powerbörsten á 9k mil, de e nog de bästa M Coupe köp som finns ute på annons nu tro ja !

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
328-johan:
Får lov att berömma din fd. bil. Otroligt fin.:)
Hur vet jag nu detta då?, jo M-roadstern som ska vara med i samma köpguide tillhör min familj, Min far hade dock förhinder denna dag så det var jag som var där med vår bil. Ska bli kul att läsa tidningen hur som helst.

Btw. nya ägaren till bilen var en trevlig prick.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
När kommer nummret ut i handeln?
Håller på och letar m-roadster så det kan ju va intressant läsning.

/Andreas
Glöm ovanstående inlägg hittade svaret i en annan tråd:)

/Andreas
Svebba:
antar att det är min M coupe du menar. Är nu såld men kan intyga att den var i perfekt skick. Gick till ny entusiast som jag hoppas dyker upp på förumet såsmåningom..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.