|
|
|
|---|---|
|
Har kikat runt lite på olika lambo doors kit. Frågan är ju den, passar lambo doors till z4 alltså tycker ni det är snyggt? Hittat vissa för ca 18 000 kr men sen hitta jeg en på ebay som kosta ca 6500 kr till z4:an Hur enkelt är det att montera nån som har erfarenheter? vad tror ni?: Länk Ser ju inte direkt ut som den skulle passa? | |
| Snälla... varför förstöra din bil med något sådant avskyvärt vedervärdigt ! | |
| N E J | |
| Personligen tror jag att det hade varit skitsnyggt! Det är inte många bilar som matchar i dessa, men Z4 har formerna... | |
| tycker det är välidgt snyggt...och dessutom så märks det bara när du öppnar dörrarna...helt klart nåt att satsa på | |
| Länk här är en bild på lsd:s z4 med lambo dörrar....hur snygg som hellst | |
| Det är snyggt men 18 000 kr. det är lite dyrt tycker jag. | |
|
Jaa jag tycker också det passar in. Och för att z4M är lite för dyr för mig så får jag satsa på styling till denna istället =)... Sony: Ja 18k är inget jag vill betala men den på ebay kostar ju bara typ 6500 kr. Frågan är ju den om man är händig nog att utföra arbetet själv? |
|
|
Finns ett par som passar direkt i orginalhålen för dörren. Men dessa kostar drygt 20k som du skriver. Har sett universalkit monterade på många olika bilar och det brukar innebära svetsjobb och lite krånglande med passform osv. Men jag tror att om du är händig monterar du universalkitet på kanske 4 timmar. /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Blir riktigt snyggt, men jag tror INTE på ebay! Man har ju hört hur j**a svårt det skall vara med universalkit. Även sådana som skall vara utformade till speciella modeller fungerar sådär. Även om det kanske är lätta att montera så är det inte alltid att det är kvalité i själva gångjärnet. Glapp och passformsmissar när man stänger dörren är ett vanligt problem. Jag skulle inte ge mig på det på egen hand, men är du riktigt duktig i garaget fixar du det säkert med lite svordomar och x antal timmars arbete. Resultatet kan bli riktigt snyggt som sagt! /Bo-Erik Länk |
|
|
Lambodörrar tillhör redan passerade trender. Var och en bestämmer själv, men om du vill ha synpunkter så är min absolut inte något sådant på en Z4. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Nej! Nya sommar-sulor, vassare kam, väghållningssats eller lite fetare bromsar är alternativet om du vill ge Z4àn en julklapp !!! "Z4 love it" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.