|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att åka och titta på denna bilen: Länk Verkar vara en bra bil, "välutrustad" och intagen i Sverige -03....ngn som vet ngt? Rimligt pris? | |
|
Regnr: TUK316 Färg: MBLÅ Fabrikat: BMW M3 CAB Årsmodell: Fordonsslag: PB Chassinummer: WBSBR91060EX12011 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2005-11-02) Antal ägare: 5 Datum för första reg.: 2003-06-04 Producentansvarig: I trafik första gång: 2003-06-23 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Direktimport: Ja Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 252 Antal passagerare: 3 Max släpvagnsvikt: Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1400 Max lastvikt: 310 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 255/35R19 Kaross: Öppet Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel: 5 ägare sedan intagen till sverige??, samt enligt bilreg skall den vara MBLÅ, och inte svart. Nu är jag inte kanske så erfaren, men lite konfys blir jag. |
|
|
Hmm det där med färgen missade jag när jag kollade...märkligt...kan de ha gjort fel vid reg-besiktningen... |
|
|
Men 5 ägare kan ju vara tre ägare plus två handlare emellan ägarna. Det verkar bli många ägare på kort tid med M-bilar av nån anledning iallafall. Kanske folk som har halvårsförsäkrat och inte har råd att ha den kvar när den ska förnyas? |
|
| Och när det är direktimport kan man väl inte se de tidigare ägarna? Så det är nog några ägare i Tyskland också som inte står med i VV's register. | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
carbonsvart blir ibland mblå enligt bilprovningen. De ser faktiskt blåa ut i vissa ljus! Jag regbesiktigade två carbonsvarta bilar samma vecka på samma station, en blev svart och en blev mblå.... mvh Johan |
|
Johan, för att inte stjäla mer plats i din tråd... Vad tycker du om priset på denna med tanke på utrustningen (det låter som om du har kollat runt ett tag)? Manuell låda...men annars har den det mesta jag önskar. Har kollat lite löst på M3or ett tag, men det är lätt att bli "blind" när man kollar annonser, man ser aldrig vad bilarna säljs för i slutändan. Andras åsikter är alltid välkomna. Mvh Peter |
|
Grubbe |
Jag tycker att den bilen både ser helt okej ut och att den låter helt okej. Som Johan säger så är den Carbon Svart och det är egentligen en väldigt väldigt mörk blå, så det är därför det står Mörkblå. Sen är inte ägarantalet något att höjja ögonbrynen för. Begär ett fullständigt utdrag så ser du själv. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.