|
|
|
|---|---|
518i slow mobil |
Vad säger esiktningen om det, går det över huvud taget? Jag har en reservdels donator som har taklucka, ska ta chassiplåtar och sådant från den, där står det att den har taklucka... vad händer om man typar om den utan taklucka? E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
BMW-Yoda |
Jag kan säga så här. Om du har en grön 518 från början, låt oss säga 84? Men du kommer i en svart BMW som är svart överallt och utan lucka så lär dom ju börja undra. Så långt kan det ändå gå, men sen om det sitter en 2.8 sexa istället för en 1.8 fyra, så måste han nog vara blind för att inte märka något. Alla verkar tro att dom är först med chassiebyte, men jag skulle tippa att folk på Sbp sett dom flesta varianterna på temat. BMW-Yoda |
518i slow mobil |
Jo, men chassit jag skall byta till, Alltså plåtarna jag ska ta... Den bilen e samma färg årsmodelll och allt sådant. enda e att den har taklucka.... Vad kan de säga? Först tar jag ju och besiktigar med 2,0L motorn, så jag vet att den går igenom.... E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
Är det inte lättare och billigare att köpa en 528? De kostar ju nästan ingenting. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
518i slow mobil |
Vill inte, roligare att pilla med det man har... dessutom gillar jag min bil!! E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
518i slow mobil |
Ingen som vet om det går igenom? Utan taklucka asså? Jesperado, du borde ju var upplyst om det.... E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
BMW-Yoda |
Prova, men jag har sagt det förr. Det är inte kul att åka med en bil som är ID-bytt. Det är desto mindre kul att besikta den varje år, och aldrig veta när du blir upptäckt. En svetsfog kan du aldrig dölja, finns misstanken så är du upptäckt. Men det är klart du kan ju ha bytt tak. Det kan ju gå i flera år också, se bara till att bilen du ska byta till inte har tvivelaktigt ursprung BMW-Yoda |
Blykälkeraggaren |
Fattar fort. inte varför du inte fixar till 520in istället du besparar ju dig en massa jobb... men men de ska ju ingå i det där projekt arbetet vi måste göra för att få betyg så de är väll lika bra att du får nåt att skriva om. Fattar bara inte varför du inte kör med en 2.8 på en gång, sexa som sexa får väl ställa avgaserna så dom stämmer vid besiktning, motorn går ju bara pissigt til o från SBP sen pillar man t-bax. Takluckan är ditt minsta bekymmer. Ska man ha kul ska man ha sex!! |
518i slow mobil |
Jo, det kan du tycka, men om du kollar på Sillnad på 520 motor och 528motor så fattar du varför jag vill behålla 520 motorn..... kan ju stroka den annars! Sedan Turbo! Kul Kull, pfft pfft..... 1,5Bar!! mmmmmmmmmmmmMycket Tryck på insugsida.... =) E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
518i slow mobil: Önskar dig lycka till med din bil i vilket fall... Och håller med "Blykälkeraggaren": Ska man ha kul ska man ha sex!! Tänker försöka gå så långt som möjligt utan turbo på min 520i när jag ska trimma den... Men till hösten ska jag fixa rost (usch) och sen ska den lackas, sen kommer motorn.... //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o Oo=00=oO []=****=[] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.