|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja det var kul på infra, kändes dock lite lågbudget (middag, lokal) jämfört med andra år, men vi får hoppas på bättring till nästa. Inte minst nu när norrmännen är med i matchen med sina stålar =) 6a - för det är du värd |
|
|
Sagem är skit... Skämt åsido, det är franskt, fast just dessa boxar kanske görs i far east? Det är en stor koncern med många strängar på sin lyra, har dock inte så himla bra erfarenhet av deras konsumentprodukter. Då gäller det t.ex telefoner och annat, och har även jobbat en del med Alcatels produkter, växlar och modem osv. Nu pratar vi service osv, när något inte funkar som tänkt, franskt i all ära men inte tänker de alltid som vi...) FP |
|
|
Som tur är låter vi ej fransmännen bestämma vad gäller service och garanti. =) Den biten kan kunden lämna till återförsäljarens ansvar under 3 år. Återigen, problemen är små, faktum kvarstår, köp Sagem ITD62 ch känn dig trygg ! Ska nog ringa min kontakt för Sagem (han kör bmw) och be om en plasma eller två efter det här haha. ;) (jag har gillat citroën engång i tiden =) 6a - för det är du värd |
|
|
Hej Nu blandar jag mig i denna diskussion också. Vad är det för skillnad på Sagem ITD62 LE och Sagem ITD64? Vilken skall man satsa på om man vill montera in detta i bilen? |
|
|
ITD64 har digital ljudutgång (typ coax) samt silverfärgad istället för gråsvart. Tror inte att man kan dra nytta av det vid bilmontaget. 6a - för det är du värd |
|
|
Kan jag koppla in denna "sagem ITD62" i båda mina bilar då dessa 2 har tv/navi original - vem ska man lämna in bilen till som kan koppla in digital tv boxen är det någon som vet några bra i sthlm området??? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.