|
|
|
|---|---|
|
Hej, funderar på att sätta på en 316/318 modellbeteckning bak på min M3:a(alltid lurar man ngn vid rödljuset). Ngn som vet om det är enkelt att få av och på en sån beteckning? Just nu har jag ingen alls och jag vill INTE ha ngn permanent fastsatt utan bara ibland. Glad för svar! | |
M-3 |
Hej.. Helt klart en intressant ide,men tror du att det kan gå att lura ett skarpt BMW öga??,visst med M-3 styling paketet;men om jag står brevid någon oroväckande bil i ett röljus så brukar jag alltid slå en bläng på storlek på bromsskivor..dom brukar kunna avgöra en bils prestanda något sådår..Men ett par emblem mad magnet är ju vad du borde ha:) och du,,akta dig bara för vebod trimmade volvos:) Ha det gött |
|
Visst lurar man inte de som kan BMW! Men man kanske kan lura ngn stackars Alfa ägare eller ngt annat som "bara är lagom vasst"... :) |
|
|
Jag har ett 525-emblem bak på min M5:a. Det lurar inte bara folk som är okunniga på BMW. De flesta tittar nog bara extra om det inte sitter ett emblem. Står det 525 så "vet" man ju vad det är för modell. Mitt emblem sitter dock fast som det ska. Jag vill luras konstant! |
|
| Kör rent med 540:an nu, dvs inga emblem... funderar på att sätta på 525 eller 518... problemet är att jag har hela M-paketet inklusive chassi... fast om jag sätter på ///M så tror kanske många att det antingen är en M5:a eller en stylad 518...*ler* | |
dalmatino |
Hej undrandex Efter ett par månader som bilrecondare har jag lite erfarenhet av emblem och dekaler. Borttagning: 1. Värm upp emblemet med värmepistol/hårfön. 2. Lägg över en duk som skydd och dra bort den sakta med en tång. 3. Fukta acceton på pappper gör rent plåtytan. 4. Gör rent sedan med rubbing eller vax. Bara-Ibland-Emblemet: 1. Köp ny, ej begagnad 2. Ta bort tapen från den vita klistergummit på emblemets baksida. 3. Låt klistergummit stå och torka i någon timme, sen sätter du dit den. 4. När du ska ta bort den så går det väldigt enkelt i att du lät gummit torka ut så sitter den inte som berget. MVH /dalmatino |
|
Känns som falsk blygsamhet ;-) En M3 fullkomligen skriker "här kommer jag" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.