|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| M6! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Absolut en polaris silver M635Csi med en rytande 3,5l 24 ventilare Finns inget som klår det motorljudet från 4000rpm och uppåt. Patrik |
|
E34 M5, M635Csi... E38 B12, E34 B10 BiTurbo... /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
| Utan körerfarenhet av det så säger jag spontant M6, den är för mig helt outstanding. GIllar dock E46s M3 skarpt med. | |
|
Har ju bara haft M3 E36, och ingen har krånglat för mig direkt... Jag röstar på M3 3.0..tror faktiskt att det är en av de M-bilar som har haft minst, eller iaf billigast krångel, eller kanske M3 E46 då. Inte M5 E39 iaf. Den M-bil som jag helst skulle ha är givetvis M3 Csl, utan tvekan. Bilen:Länk /Henrik |
|
|
M5 E34!! |
|
m3kär |
Det känns svårt att säga vilken som är den bästa i och med att jag inte kört alla modeller:( Även om jag hade gjort det vet jag inte om jag skulle få ut maximal kraft och köregenskap för att märka ngn jätteskillnad, alla är ju väldigt bra bilar och var när dom kom toppmodellerna hos bmw. Det har ju gjorts en hel drös med tester om vilken som är den bästa m3:an,m5:an som haft olika vinnare, så min röst får nog hamna på VILL HA sidan,, det skulle då bli m3csl som hamnade i mitt garage:)) |
| Jag får väl göra som alla andra och skamlöst haussa det egna bilinnehavet och säga M3 E30 givetvis! | |
Buspelle |
M5 E39 |
| M6 helt klart inga andra små lesaker den är brutal och det där me att den inte häger på F 430 skit snack kan ja lova !!! | |
|
diou: Intresant för i princip alla som fick möjlighet att köra M6 och F430 kunde säga samma sak F430 var snabbare runt banan. De som intrsuktörer som var med kunde oxså bekräfta att F430 gick snabbare runt än M6. |
|
| men m6 följer fortfarande med sen beror det på hur man kör | |
| men m6 följer fortfarande med sen beror det på hur man kör | |
fjamsetramsa |
Finns väl bara 20 att välja på..he he.. |
| M coupe... | |
|
M3 E30! Efter det M6:an! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
I det närmaste omöjligt att svara på, speciellt som jag inte varken M-bil eller Alpina. Dock är det en jättekul att ge förslag. M-bil: De bilar jag helst skulle äga är M5 e28 och M635 CSi men pga alla lovord kring M3 e30 så säger jag: M3 e30 Alpina: e12 B7S Turbo är mest HotRod därför väljer jag den. e24 B7S Turbo är dock den jag helst vill ha. En Alpinaspecad 2002 eller e9:a vore dock inte fel eller vilken Alpina som helst faktiskt... Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
"Inte kört varken M-bil eller Alpina" ska det vara. /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
1a. E46 M3 *lite som att rosta pa sig sjalv kanske .. hehe * 2a. E39 M5 , klassikern |
|
|
Inte så att det lyser igenom lite? Jag har en M... därför tycker jag den är bäst! Ehh...? Frågeställningen kunde lika gärna ha varit: Hur långt är ett snöre? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.