AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.817

Angeleyes E46

Sida 2 av 2
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Fanzy: sa jag ju =)

// M.v.h. Spajjjs
Jo ja vet att de finns ringar. Dock finns de två lampor bredvid varandra i e46 o de flesta andra bmw antar jag. Har man vanliga lamphus ser lampa 1 och 2 likadana på höger och vänster sida... alltså hel och halvljus ser likadana ut, Men om man har xenon eller faceliftade lampor ser lampan i den yttre lampan (halvljuset) ut att vara mindre vilket jag gillar..... de blir ingen skillnad om man skaffar angeleyes... bara att man får en extra lysring
Spajjs: hehe jo men när man inte sett dom med egna ögon så är man lite skeptisk..
Men kan bara säga det att hur bra kamera man har så ser det inte en hälften så bra ut som i verkligheten :P
Synd bara snuten här är som tokiga på mig med dimljusena så man törs ju inte köra angeleyes + dimljus på kvällen. För många böter :/
Fanzy: Kopplade du in dem på parkeringsljuset eller hur gjorde du? Och får du isf en varning för trasig glödlampa när du plockar ur den vanliga parkeringsljuslampan?
jag klippte bara kabeln till parkeringljuset å skarvade ihop dom där.
Det sitter en liten box med ringarna som nog jämnar ut å ger samma motstånd som lampan. så det blir inga problem :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.