|
|
|
|---|---|
paybull |
jag undrar vilket nr det är på säkringen till brommsljuset? e30 325 -87a tack på förhand.... |
|
vet ej om det stämmer men jag hittade den förut när jag sökte på säkringar Fuse Rating (amps) Description 1 7.5 Headlight, left high beam 2 7.5 Headlight, right high beam 3 15 Aux. cooling fan, low speed 4 15 Turn signals / emergency flasher / Active Check control / Digital Clock 5 30 Windshield wiper and washer 6 7.5 Stop lights / Cruise control / Active check control / ABS / Interior Lights 7 15 Horns 8 30 Rear Defogger 9 15 fuel delivery / Idle speed 10 7.5 Seat belt warning system / Service interval indicator / Tachometer / fuel economy gauge / Instrument gauges and indicators / Brake warning system / Back-up lights / OBC / Starter / Fuel delivery / Idle speed / Active check control / Stop lights and cruise control 11 15 1984-1987 7.5 1988-1990 Fuel pump 12 7.5 Radio power / Speedometer / instrument indicators / OBC / Multifunction Clock 13 7.5 Left Low Beam 14 7.5 Right Low Beam 15 Not in Use 16 15 Heated Seats 17 30 Sunroof / Power Windows 18 30 Aux. cooling fan, high speed 19 7.5 Aux. cooling fan / Interior lights / Power mirrors 20 30 Heater / Air conditioner / Auxiliary Radiator cooling fan 21 7.5 Glovebox lights / Flashlight / Ignition Key / Seat Belt warning / Interior Lights / Radio Memory / Trunk Lights / Active Check Control / Service Interval Indicator / OBC / Fuel delivery / Tachometer / Fuel Economy Gauge / Digital Clock / Multi Function Clock 22 7.5 Active Check Control / Front Parking Lights / Taillights / Front Side Marker Lights 23 7.5 Instrument Panel Lights / Front Parking Lights / Taillights / Rear Side Marker / License Plate Lights / Active Check Control / Rear Defogger / Multi Function Clocks / OBC 24 15 Turn Signals / Emergency flasher 25 Not in Use 26 Not in Use 27 30 Interior Lights / Central Locking / OBC / Radio Amplifier 28 30 Lighter / Power Antenna 29 7.5 Left Fog Light 30 7.5 Right Fog Light inte bara bmw är bakjulsdrivet |
|
Hälge |
Säkrings nr: 10. (styrka 7,5A) |
paybull |
tackar! |
|
Vart hittar man sånt tabell till e36? tack Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.