|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jonsson: Du länkade till bilder tidigare i tråden men länkarna fungerar inte längre. Har du FK´s med crome eller svarta insatser? Om någon annan har egna bilder på FK´s med svart "bakgrund" så vore jag tacksam för bilder. //Stenback |
|
|
Servern som bilderna ligger på är min personliga dator som tyvärr verkar ha lite problem med diverse saker nu, den fungerar inte som jag vill. Men testa igen om en stund eller imorgon så ska det säkert fungera. I värsta fall så kan jag maila över bilderna till dig ifall du vill det. Jag har dessa med svart insats. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Hej Bild på Oneblock med svart bakgrund Länk FK Angel eyes med svart bakgrund: Länk Mvh Min bil: Länk |
|
|
Tack för alla snabba svar. Lutar nog åt FK Angel eyes. Mvh Jon |
|
|
Nu har jag fått igång min dator igen så nu kan du kolla på mina bilder som jag skickade i början av denna tråd. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
JoniB: du har mail.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Hej Här finns även ett 20-tal bilder på FK Angel Eyes. Länk Mvh Min bil: Länk |
|
|
Är det någon som har köpt FK´s angeleyes från: Länk Eller kanske direkt från Tyskland: Länk //Stenback |
|
|
Blev lite fundersam när jag läste den här tråden. Kan man bara köpa CCFL ringar som man monterar i lamphuset? Och då få det lika som en hel angeleyes-sats? tacksam för svar DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Hej! Måste få klart för mig angående CCFL angeleyes. Är det dom dära ringarna man kan köpa på ex Realcar för 799? Hur funkar det? Jag har hört att dom värms upp och sedan lyser, lyser dom tills dom blivit kalla igen lr tills man slår av parkering? Kan man alltså bara köpa sådana och montera på orginallyktorna så att det blir som tarzan325s länkade bilder? Tacksam för snabba svar =) DTM system och rak 6a ;) |
|
|
ja, man kan köpa bara såna lösa ringar. Vet ej vilka realcar har. Men de jag monterade var ju sk. CCFL och tänds ungefär som en xenonlampa. Tar ca en halv minut att bli helt vita, men när man väl släcker dem så slocknar de direkt.. maila om du vill veta mer.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
jag hade FK med cromeinsats på min 328. va helnöjd med passform mm. Däremot va ljusstyrkan mycket sämre än orginal. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.