|
|
|
|---|---|
| Jag har för mig att jag har sett E34:or med ett litet förvaringsfack nere till vänster om rattstången, var och tittade på en 540iAT idag som inte hadde något fack, och jag är nästan 100% säker på att kompisen hadde det på sin 540. Någon som vet något om detta? | |
|
zekevarg; Har du en länk till bilen, eller regnummer/chassinummer? Mvh Stephan |
|
|
Det stämmer, där ska finnas ett fack. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Stephan. Jag ska ta reda på vad han har för regnummmer. Micke. Ska det alltid vara ett fack där? |
|
Ulke |
Finns ett fack där på min i alla fall, perfekt till snusdosa i reserv :o) //Ulke Farten dödar ej, det är det plötsliga stoppet! |
|
Bilar som gick till Nordamerika har nästan aldrig eller aldrig "jag lutar mot aldrig" något förvaringsfack där. Facket kan därför vara något som vissa marknader i Europa valde bort? Mvh Stephan |
|
|
Jag har ett svagt minne att det handlar om ifall man har elektriskt inställbar ratt eller ej. Fast det kanske hade med storleken på facket att göra? Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
| Jag köpte en tds- touring- 94 för ngn v sen, i den finns ett fack till vänster. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.