|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ulke; Kikade in på Schwacke, festligt, EWS I startspärr var standard åtminstone 11 och 12/94, nyheter 1/95 var följande enligt schwacke, passagerarairbag, EWS II, Nackstöd bak, förstärkt strömförsörjning, mikrofilter, armstöd bak, färddator IV med parkeringsurluftning, utan urluftning innan. Jag litar inte helt på schwacke, så jag reserverar mig lite, dom påstår att läderknopp/växelväljare var standard, den var i trä från modellår 1995. Nytt tillval 3: dje bromsljus, höjt pris på läderklädsel, sänkt på dyraste stereon, Professional. I övrigt, 540iA Sedan byggda i mars-1995, har VINnummer GF08134-GF08187, 54st, jag reserverar mig från att någon med högre eller lägre VINnummer är byggd i mars, det finns bilar, som är byggda långt i från, bilarna med nummer i närheten, BJ12571 är färdigställd i jan-95, medan BJ12570 är från nov-94, alla i serien BJ12572-BJ12607 är från dec-94, ett sådant undantag kan finnas i mars, men är knappast troligt, jag vet mer, när jag roat mig med att knappa in varje enskilt VINnummer, men till dess håll till godo. I Sverige fanns det okt-2001, 6st 540iA Sedan byggda i mars-1995, har din VINnummer GF0816* "och är registrerad innan okt-01 förstås", så har du en systerbil, direkt framför eller efter din, i Sverige, 4 av 6 har taklucka, en bil utmärker sig genom att ha 10 Svenska ägare, övriga har 1-4st. Enligt BMW byggdes det 378st 540iA Sedan "HE61" LHD Europamodell, dock litar jag inte helt på det, jag har knappat in varje VINnummer på 540i/6, där säger BMW 7st-93, 576st-94 och 214st-95, jag får det till 8st-93, 578st-94 och 211st-95, enligt realoem, så inte haft fel på dom bilar jag listor på. Mvh Stephan |
|
|
PMY251/GF03141, har jag utdrag från Vägverket på, den rullade i närheten av mitt jobb under drygt 4år, så jag såg den ofta, mycket tråkigt att den har motorras, jag fick ett mycket gott intryck av den, med en ordentlig ägare då, som jag byte några ord med, när jag hade min Ford Probe på samma verkstad som han, ägde min 735: a då, miltal på besiktningen 2000 03 30 89723km, enligt annons i maj-02 132000km, den var rätt dyr, ägaren hade den ute länge, den hade när jag såg den 98-02, Klimaautomatik, svart läder, 17" OZ, Larm, vita blinkers X6, inga nackstöd bak. Den kan vara ett mycket bra köp, om den inte sjunkit betänkligt i skick. Mvh Stephan |
|
|
Hur mycket går sönder när kammkjedjan går av?? Det är väll inte precis så att det går fritt!!!!!!!!!!=#) |
|
| Någon som vet? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.