|
|
|
|---|---|
enbmwalltidbmw |
Hej! Har en bmw 750ia-92 med lite sliten skinninredning, jag undrar vad jag köper svart skinn medel billigast å smidigast i från.? Bmw hade inget när jag ringde å frågade dom. även hur går man tillväga när man färgar skinnet svart? Mvh |
|
Jag köpte en flaska Leather Master på MIO för 120 kr. funkade bra att fylla i små repor med. ___ Min Bil-Blogg: Länk |
|
enbmwalltidbmw |
Hej! Jag hade helst velat färga hela skinninredningen, gjorde de en gång på en alfa romeo 164 v6,a med svart skinninredning och de blev ok men kommer ej i håg vad jag köpte medlet. Mvh |
|
kolla hos en sadelmakare, de brukar ha skinnfärg. ___ Min Bil-Blogg: Länk |
|
enbmwalltidbmw |
Ok De ska jag göra. Mvh |
|
Finns att köpa "skinnfärg" hos skomakare!Har själv använt mig av "New Silver", kostar ca 40kr för ca 70cl, räcker till en hel inredning!Luktar gott gör det oxå:-). Resultatet blev bra, djup svart färg, efterbehandlade med Leathermaster... |
|
| köpte grå färg en gång till en mb men vilket jobb sitta där och lägga på lite torka bort och lägga på lite till många gånger men det vart gö bra pröva på typ bil och båt inredningar i västberga sth om han har läder färg | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.