|
|
|
|---|---|
|
Länk (till e34 80/20 bl.a) Mvh Danne | |
|
Går nog jättebra att ta sig fram med en sån sänkning, ett farthinder och det är kört. =) |
|
|
Är det någon i svedala som för K.A.W ? Mvh Danne |
|
|
Nog tror jag det går att köra med ett sånt kit, men låg lär bilen bli fram. Hade 60/40 på min förra E34 den var inte extremt låg fram. Däremot var den låg bak konstigt nog. Kanske blir raggarstuk på bilen? =) |
|
|
Tror nog att hjulet hamnar lite innanför skärmkanten som jag hade när den var som lägst. Med rätt sänkning bak ser det riktigt bra ut, men din nivåreglering kommer inte att gilla det. Det kommer inte ditt underede/avgas system/oljetråg heller göra heller för den delen. Du får garanterat fixa andra dämpare än de orginal m-chassie dämp du har Daniel annars kommer det slå igenom som det gjorde för mig (och jag har ju kortare Koni dämpare)... Jag beställde de andra vi snackade om. Kommer att kapa ett halft varv och då kommer det se finfint ut :) DANNE Min bil: Länk |
|
|
Självklart så kommer dämparna bytas dom är ju till åren vid det här laget! kommer välja gula Koni och en 60 sänkning fram! det blir nog bra samtidigt som man justerar i bak så att bilen blir följer marken så att säga. Mvh Danne |
|
|
Daniel- Vi talar samma språk :) Ska fixa mina fjädrar till helgen med Stephan 735. Har du lust att haka på? Skulle kunna kolla på din nivåreglering då kanske? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Javisst vore kul att haka på. Mvh Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.