|
|
|
|---|---|
|
Tyvärr kan jag inte länka men den senaste inkommna på börsen en 99:a han som säljer har inte skrivit ut vad det är för motor?Vilka alt fanns det? Mpower | |
|
betan: Är detta denna? Länk |
|
|
När jag klickade på länken så kom jag till tipsa en vän om bmw till salu!?men kolla till vänster på data skärmen så är den där,jag tycker han skulle berätta att det är en alpina V12 i bilen?fet iaf med andra fälgar...hur många hk leverar en sån motor? Mpower |
|
|
Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Någen med en M73, Alpinaemblem och superlim ;) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Min misstanke med. Dekaltrimmare :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Vad är en yttertemperaturhållare? | |
|
Alpinamotor och doftgran, fint som snus:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Var det en dum fråga eller är han en skojare med dekaltrim.......? Mpower |
|
|
Står ingenstans i annonsen att det är nåt annat än en vanlig 750-motor i. Bilens typ anges till "750ia". Så någon skojare är det inte, han har satt på kåpan från en Alpina helt enkelt. Dekaltrimning om man så vill. Bilen ser dock fin ut, hade jag inte redan en så fin E38 skulle jag bli sugen. Priset ligger under vad en sådan bil i bra skick borde betinga. Wilhelm Svenselius |
|
|
Yttertemperaturhållare.. DÄR har vi en option jag skulle betala MYCKET för :-) Hade jag det på min bil skulle jag genast gå ut och ställa den på 30 grader. Undrar om man kan ställa in luftfuktighet, vindhastighet och regn/solsken också! Suck :-) Mvh, Kalle Vagnparken: Länk |
|
|
"Vad är en yttertemperaturhållare?": Det är en fantastisk tysk uppfinning avsedd för bilar som exporteras till Sverige. Den håller inställd, önskad yttertemperatur tills man tröttnar på den och slår av den. Exempel: en fin augustidag när det är 22 grader ute så slår du till yttertemperaturhållaren. Då hålls den temperaturen tills du tröttnar och vill ha en ruggig höst med 2 grader 3 månader senare i stället. Enkelt! Själv har jag 25 grader strax norr om Sthlm just nu.......... (slog till den i juli) |
|
|
:-) ja varför inte alpina kåpa som bmw gör ingen skillnad men jag blev nyfiken vad det kan vara för motor i den om det varit alpina... Mpower |
|
| Kanske ett mejl till säljaren skulle ge ett svar? | |
| de är inte en alpina kåpa ,den ser inte ut så där,Länk | |
|
Ser inte riktigt äkta ut! :-) Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
|
Undrar omdet är något fel på bilen. En ärlig dito går knappast att hitta i Tyskland för sådana pengar ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.