|
|
|
|---|---|
|
Stor mig som F-N nu pa diverse dallrande missljud i kupen som jag inte la marke till precis i borjan. Kan direkt dela in dem i 3 grupper. 1. Hogtalarna dorrarna (Harman/Kardon) Med mycket bas sa later det rent ut sagt for j-vligt. Nastan som en sprangd hogtalare. Hade inte samma prob pa H/K'n i E46 323an. 2. Hittade ett Technical Service Journal fran BMW som beskriver rattling ljud fran Subwoofer. S.1 65 13 01 dated october 2002 E46 with Harman-Kardon loudspeaker system. Vechicles up to production april 2003. Rear parcel self/subwoofer rattles when audio track has heavy bass. Procedure Install a new rear parcel shelf (improved with additional holder in the middle) Ska be BMW kolla pa dom tva grejerna. Borde vara latta att fixa som beskriver i deras Techincal Journal, eller bara genom att fylla spaces i subwoofern med skum el. tyg. 3. Denna ar mest irreterande, och ursprungs anledningen till postningen. T.o.m utan stereo pa sa far jag ett (ratt tyst) "rattling" ljud troligen fran baltes strackaren ELLER i sjalva fonstret/dorren? Jag tror sjalv det ar nagot innuti baltesgrejen. Nagon som har upplevt nagot liknande och har tips pa att fixa ? Nagon som demonterat baltesgrejen och kollat? | |
| du verka ba ha problem med din bil men lycka till iaf | |
|
hehe.. na. Har ju faktiskt inte haft ett enda riktigt problem hittills. (forutom kanske detta da) .. Allt annat visar sig ju vara falska alarm.. men ar precis i fasen dar bilen kanns ny och man vill att allt ska funka 100% ratt. Det gar vall over om nagra veckor och blir mer slit och slang som vanligt.. |
|
| precis jag kände lika dant | |
|
Det är ett vanligt fel. Sök på E46fanatics. Jag tror de flesta löst problemet med att stoppa strumpor/t-shirtar i hatthyllan för att få den o vara tyst :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.