|
|
|
|---|---|
Njuren |
Funderar på en julklapp till mig själv jag mest har nytta av på jobbet,Navigation till bilen. Ska man skaffa en Pocket pC eller typ en TomTom? Vad ger mest skoj/nytta för pengarna? Mvh Njuren BMW - i nöd och lust? |
|
Jag misstänker att du menar pocket pc eller en Go produkt från TomTom, tomtom tillverkar ju även mjukvara till pocket pc... pocket pc ger dig en rad fördelar såsom flexibilitet och ett betydligt bredare användningsområde. en GO ger dig fördelen av att vara dedikerad för sin uppgift och gör den uppgiften mycket bra, Som jag tolkar dig så är du först och främst ute efter en navigator och då hade jag satsat på en GO produkt. Nya tomtom ONE är en prisvärd kompakt och snygg rackare med grym GPSmodul i sig. vill du lyxa till det så är GO 700 grym med både prestanda,hårddisk med Europa, handfree via BT och fjärrkontroll, priset är såklart betydligt högre men jag anser det ändå relativt överkomligt om man jämför med en fast monterad lösning. Har du ytterligare frågor om TomTom så bara kör på. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
| En "Pocket PC" lösning är att föredra enligt min mening då du kan välja mjukvara i den efter tycke och smak. Se bara till att handdatorn är tillräckligt snabb för sin uppgift. Om du inte är allt för datakunnig (vilket jag utgår från att du är då du hittade hit), så är en dedikerad produkt typ Tom Tom Go ett bättre val. Länk eller Länk fast Länk ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.