|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Klart man ska köra på samma soppa om Ferrari F1. Man såg ju hur de dominerade i år. Heja Shell Z MMM Coupe |
|
|
"skrotbilen" Volvo 740-85 måste jag tyvärr tanka 98 i annars så spikar den så man tror att topplocket ska lossna. Men i en vanlig motorsvag BMW finns det nog inte mkt att tjäna på nått vis att tanka 98 lr 99. Självklart i en potent bil så ska man ju inte snåla på bränslet,kör 98 i din M3 du tokerik. Just real M-power |
|
|
98 Toni |
|
|
99 V-Power kör jag min M3'a på. Nödvändigt eller ej, vad vet jag. Men som nån skrev tidigare, varför chansa? :) |
|
| 98, har inget val! | |
|
simon: Jaså, spikar den annars? Jag har en 740 -84..den kör ja på 95...kanske ska börja med 98 då... Bilen:Länk /Henrik |
|
|
Skulle ju rekomendera 98 i en så pass gammal bil...det är förgasaremotor på den eller? Minns inte om GLE fanns så tidigt! Men visst..står tändning rätt och motorn är i bra ordning då kan säkert 95 funka,men i man gammla pärla så spikar det nått otroligt på 95 och nästan inget på 98. Ojsan nu blev det ett volvo forum... Just real M-power |
|
| 99 oktan! | |
|
Alltid 98 oktan. Jag ska testa 99 så fort jag kört tom på denna tanken. Keep Your Distance! |
|
|
Har inte märkt någon direkt större skillnad, är nog mest en inbillad förbättring :-) så blir nog 98:an framöver igen. Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
|
98 i M3:an för att det står på instrumentbrädan att jag bör det;) Ser ingen mening i att prova 99. De andra (518 och audi 100) tankas det 95 i. |
|
| 98 eller V-Power. | |
Buspelle |
Inte för att det verkar spela någon större roll men 98. |
|
95, märker ingen skillnad ///M5ts |
|
| självklart 99, för att inte försumma en enda hästkraft;-) | |
|
99, känns bra :) |
|
| 95 fungerar fint | |
| 98.. Har prövat 95 märkte ingen skillnad | |
| Kör nu med 100 oktan, vet ej om de tär ngn större skillnad....jag har då inte märkt ngn... | |
|
V-power alltid... 99 Benzin Um Bluth |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.