|
|
|
|---|---|
|
Har någon haft problem med framhjulslager? Har en M5 -00 4000 mil där minst ett framhjulslager ( höger ) har en spräckt inner ring. Hur vanligt är detta ? | |
|
Hej! Tyvärr vet jag inte svaret på din fråga, men inlägget kanske hade gett mera resultat om du hade postat i rätt forum.. Kika gärna på sök inlägg här ovan först...Kanske ger bra info angående detta direkt där? Mvh Janne. |
|
| var inte ute efter några korkade kommentarer utan vettiga svar !! | |
| Med den attityden förtjänar du inga svar alls. Vet hut! | |
| Trodde detta var en seriös spalt och inget ställe där "folk" vill läxa upp andra. Suck !! | |
|
JAg bytte på min E39 540 Touring. Bilen hade åkt på en trottoarkant innan jag köpte den och var skrapad i fälgen. Hjullagren är tydligen rätt känsliga hos E39. ch a: Du kan söka på äldre inlägg finns massivt massa information lagrad här på siten Sök ovan på "sök inlägg" Asken |
|
|
Jag fick byta bägge mina fram på min tidigare 528'a. Tydligen så är tätningarna en svag punkt och har du fått fukt i lagret så går det snabbt utför. Dessutom är dom som Asken säger känsliga för, typ, kantkörningar. Freude am fahren |
|
|
ch a>>>Du har missuppfattat mitt svar helt ...Var inte min mening att "läxa upp" dig eller "ge korkade kommentarer", utan ett helt ärligt försök av mig att fösöka hjälpa dig... Synd att du tog det så. Undrar vem som gav "korkade kommentarer" egentligen om jag nu ska börja "tjafsa" jag också... Mvh Janne. |
|
|
Det är ju inga gigantiska summor, ca. 1300:- / sida + jobb. Om du vill göra det själv kan du kan kolla här: Länk Jag tycker dessutom att du överreagerar lite på Janne T's svar. De flesta här vill bara väl. Lycka till! Freude am fahren |
|
|
Ytterligare ett bevis på folk som bara brakar in och sabbar stämningen. Janne T en betalande Pro medlem föröker hjälpa till och har nästan 5000 inlägg bakom sig, respect !!! Men eftersom ch a inte har fått det svar kan vill efter 3 millisekunder och 6 inlägg så blir han otrevlig och påhoppnade....suck |
|
| Tack commander_kill. Bra hemsida. | |
|
Instämmer med dig BMW_MAN. Tråkigt men sant när folk inte kan ha lite tålamod och visa lite respekt. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
Helga |
Tack commander_kill. Bra hemsida. IP: Bra med en pudel!! //Helga |
| ursäkta JANNE T kanske missuppfattade dig ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.