|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har varit o kollat på en M535 E28. Bilen verkar vettig, men kjolar är lite för mycket "80-tal". Någon som vet, möjligt att ta bort sidokjolarna, skruvat? Kofångare i plast är inte heller kul, skulle vilja ha kromat, är infästning "std" E28, dvs går det att haka på ett par kromade? Visst, kan leta efter en "vanlig" 535 utan plast, men det är inte lätt att hitta en fin. /Anders | |
|
Köper du den får du gärna sälja kjolarna&kofångarna till mig... //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o Oo=00=oO []=****=[] |
|
|
Kofångaren bak är i en enhet.6 infästningsställen,Fram är det också i ett"paket"=lite bökigt att plocka bort om jag inte missminner mig. Vad gäller sidobreddarna så har jag inget direkt svar annat än att det troligen är clipsinfästa. Bak är det nog inga större problem att byta till kromade.Dock är ytbehandlingen "grov" under plasten. Framme är det möjligen lite värre,frontplåten existerar inte på samma sätt som i en vanlig E28. Utan allt är i ett "paket".... Detta svar är inte 100% men kanske en liten vink om problemet. Mvh Janne. |
|
|
Framskärmarna är hålborrade pga fastsättning av breddare=inte heller så bra kanske.. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.