|
|
|
|---|---|
|
Länk I love it! :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit | |
| Den gillade jag också. | |
|
Den hade jag inte haft något emot att äga.. hjorten |
|
|
Vill HA! Helt plötsligt infann sig en lust att starta eget företag i någon "random" bransch bara för att kunna ha den där som firmabil. :) Lite O.T men i samma anda är några bilder som "don salvatore87" har i sin blogg på ett par e32 touring. De är kanske de snyggaste kombibilar jag sett, så SJUKT läckra, speciellt den med 18" parallellekerfälgar. Den utgör något så rysligt ovanligt som smakfull porr...:) /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Länk ___ Min Bil-Blogg: Länk |
|
|
Cool bil, nästan lite El camino stuk!! " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
fler än jag som har lagt märke till den annonsen, kan dock inte säga att jag är lika förtjust, mår lite illa... //Daniel |
|
|
Ser lite ut som halvfärdigt tycker jag... Så ska en pick-up se ut! Länk |
|
| Dr.Frankenstein har utfört experiment på den där farkosten. ;) | |
| Ursäkta ordvalet, men lite epa känns det allt. :) | |
|
Ser ut som ett färdigt A-traktor bygge där de minskat ner hytten, finns ju ingen fällbar lem där bak tex.. blir inte smidigt att ställa en pall där bak.. =) Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Tyckte den såg rätt tuff ut. Den skulle jag kunna tänka mig att transportera endurocykeln på. Men det verkar lite opraktiskt eftersom man inte kan fälla ner baklämmen. |
|
Abbelille |
SKITFUL!!!! mvh abbe |
|
Den var ju inte så nice. Jag byggde om min gamla E28 till 3 dörrars kombi, blev jättefin. Gjorde likadant med min 6-serie, trot eller ej men den så bra ut den med =) |
|
|
Fick lust att starta hantverkarfirma! ;) ------ BMW CS #04839 Min bil: Länk |
|
|
Ser ut som "Ronnys fjortisraggar A-traktor" Perfekt o bränna däck runt korvmojen med... ;-) Pärlan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.