|
|
|
|---|---|
|
Hejsan!! det är så att jag behöver behöver byta framfjädrar på min 325-93. Tänkte kolla med er om man kan ha nåt annat än M-fjädrar? Hur är H&Rs sänkningssatser? Passar dom bra med M-chassi? Eller finns det några andra sänkningssatser som funkar bra med M-chassi? Helst vill jag ha sänk.sats fram Om det är nån som kanske har nån sats som passar, så maila mig. Tacksam för alla svar | |
|
Köpte HR fjädersats 30/15 av bilmodecenter till min 325:a med M-chassi funkade kanon underbar väghållning!. Kostade ca 2500:- för alla fjädrar. Länk Där kan du köpa den billigt och med bra service och snabba leveranser. MVH |
|
|
Dubilidu:Hur blev stuket fram blev det lägre? Går det bra med bara framfjädrar? |
|
| Bilen har 15/15 sänkning med M-chassit redan från fabriken så du märker ingen jättestor skillnad på stuket. Finns ju 60/40 sänksatser oxå men då kan man i värsta fall få bråka med farthinder och andra skitgrejer som är ivägen. Visst går det att köra med bara framfjädrar men jag skulle rekommendera att du köper en sats med 4st fjädrar så du får samma runt om. Bakfjädrarna tar typ 5min per sida att byta framfjädrarna något längre. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.