|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Vill veta vad min bil är värd när jag åker till bilfirma för att byta upp mig, eller om jag ska sälja den privat .. Bilen: 325 24V 1992:a Gått 15 000 mil Extremt fin ut o invändigt Elhissar, taklucka, gardin, skinn armstöd, lysande knopp, alu lackad inuti Chippad, Sportavgas och koniskt JR filter Nerlackad Ögonlock Ställbara Koni samt sänkning Insp 2 gjord för 100 mil sedan. Alla bussningar i framvagn utbytt mot M3 bussningar. Länkarmarna utbytta mot M3 länkarmar .. 6X Vita blinkers 17 alu med NYA 225/45/17 Ny framruta Går superfint i motor och drivlina! vad är den värd? mvh Daniel | |
|
Hej. Bilfirmorna betalar inte speciellt bra för dessa bilar. Inbytespriset är beroende av vilken bil du kommer att köpa. Dock så tror jag att du får ca 50.000 - 60.000 den i inbyte. Skulle jag värdera bilen så skulle jag säga 70.000:- och det är vad jag tror du kan få för den om du säljer den privat. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
åhfan, rätt shysst .. nåra andra som har funderingar? mvh daniel |
|
|
Helt fel tyvärr. 70000 kanske kan gå privat, men inbyte hamnar nog på ca 35-40000:- Jag jobbar som bilhandlare själv och vi har en liten kalender där vi ser vad bilar "grön-listar" samt att man kan göra en viss modifikation på vilken bil köps. MVH Tobbe |
|
|
Är det en sedan eller coupé? skiljer rätt mycket i pris... Ingen ac? Sedan ca 70.000:- Coupé ca 80.000:- Givevis förutsatt att den är så fin som du säger, annars sjunker priset rejält. //Daniel |
|
Marquez |
Jag fick 86000:- för denna i September förra året: Länk Och då funkade inte F-datorn och framdäcken var slut! -Mackan- |
|
Tjena! det är en sedan och den har ingen AC .. och den är så fin jag säger :) mvh Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.