AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.456

Vilka interiörlister ska jag välja?

Funderar på att byta ut de tråkiga träpanelerna mot något roligare men kan inte bestämma mig för vad jag ska byta till, helst inte aluminium iaf för det känns det som att "alla" har. Bilen är stålgrå med ljusgrått läder.

Förslag mottages tacksamt :)
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Äkta läder lister :)
Svart/grått

Se bild:
Länk
Länk
Mvh

Min bil:
Länk
Läckert :) Vart finns dom att köpa och vad kostar dom? Såg inte helt billiga ut :)
Mr328: Vilken typ av trälister har du?

thunderswede: Myrten tror jag de kallas
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Finns på powerbörsen
Länk
Maila ifall du har frågor.
Myrten är rätt dyra har jag för mig, äkta trä som kosatr typ 8000:-
Mvh

Min bil:
Länk
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Personligen tycker jag att Alu Black Cube är snyggast!

Länk

(sitter givetvis i min bil...) ;o)

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Har precis som johan B Alu black cube i familjens 325a.. Klart snyggast om man har en mörk inredning. I bilar med Ljus klädsel kan det dock vara trevligt med någon mörk träpanel.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Hej...fick syn på inlägget och lägger mig gärna i då jag har samma problem som Mr328! Det är en present som ska inhandlas och den måste gå hem!!

Inredningar tycks finnas i en mängd utföranden, men är inte så lätta att hitta....har varit in och tittat och mailat med Razvan här ovan om alu-lister....men om det är som ni säger att de är för "vanliga" så kommer killen min att dra öronen åt sig och backa på det....han vill INTE vara som alla andra...hur snyggt det än skulle kunna vara...i mina ögon då! De där black cube som nämndes...var finns de? Har du dem Razvan?? :) Ditt förslag om äkta läder var också snyggt....kanske kunde vara nåt!!! Finns alla de här förslagen till en 540i E39??

/ Sofia

Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Sofia:
Alu Black Cube finns att köpa hos BMW och Razvan kan säkert fixa fram dem också. Jag har dock aldrig sett dem till E39 utan endast till E46. För att få en komplett lista på lister till E39 så hör med närmaste BMW-åf.
Lycka till med jakten!

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.