|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte jag skulle sätta ut en annons på min bmw 325 ix. Den har nyrenoverad topp med nya ventiltätningar viparmar och kamaxel (+ topppacknings och andra packningar givetvis). Den har fyra nya sommardäck på bmw:s orginal 16" fälgar och fräscha vinterdäck på 15" fälgar som sitter monterade på bilen nu. Den har bilstein stötdämpare runt om med riktiga sänkningsfjädrar (inga kapade orginal). Nya drivaxlar inkl drivknutar fram. Ny rotor, fördelare och tändstift. Tyvärr finns det en reva i förarsätet (skinnklädsel). Lexus lampor bak (orginal medföljer). Medfäljer gör även två fräscha fjäderben till framdelen med orginal stötdämpare och fjädrar. Bilen är nybesiktigad i november -05 utan anmärkning och skattad hela 2006. Länken går till en bild som är tagen i början av oktober med sommardäcken på. Länk Så vad säger ni, vad kan man begära för pris på den? mvh. /viktor | |
| Glömde att skriva att den har gått 24000 mil och kamremmen är bytt vid 21000 mil. | |
|
Du glömde oxå skriva att det är en importbil samt att det är årsmodell -88..... ________ Slippa-bli-blåst-guiden för dummies: Länk |
|
| Ja men ni kan ju använda reg nr till någonting. =) | |
Ulke |
20000 är väl rimligt att begära? //Ulke Farten dödar ej, det är det plötsliga stoppet! |
| Jaa de va väl där i krokarna jag tänkte mig. Det sitter en gps i den också i from av en palm one dator. | |
|
Har börjat bli sugen på fyrhjulsdrivet så ja undrar hur mkt ska man ge för en fräsch 325ix -88 har gått ca. 23tusen väldokumenterad och välskött (enligt ägaren). MvH Björn |
|
|
Verkar vara ett rätt fint ex, skippa lexusbakljusen så skulle bilen ge ett mycket bättre (seriösare) intryck. Bra med topprenovering, har du gjort det själv eller är det gjort på verkstad? Även bra med nybes. Kanske inte höjer bilens värde men gör den nog mera lättsåld. Angående pris kan jag inte uttala mig för jag är inte så insatt men om den är fräsch och mekaniskt i bra skick så är väl strax under eller kring 20" en rimlig gissning? |
|
|
Hej Ja tack ska ni ha för lite prisuppgifter. Nu är bilen såld. mvh. /viktor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.