|
|
|
|---|---|
|
var kan jag hitta sånna här till rimlig peng Länk tycker det är lite mycket att ge runt 1000kr för en sån. | |
|
Du glömde nog ett "g" i slutet av länken... Länk //Stenback |
|
| Såg det =), skulle ändra det nu men du hann före =) | |
|
Dom finns på Bmw som orginal del 03 HOUSING BOTTOM LEFT M TECHNIC 1 51112264029 $178.56 03 HOUSING BOTTOM RIGHT M TECHNIC 1 51112264030 $178.56 Länk del 3 //Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
| Jo jag vet men är rätt mycket 1000:- för en sån tycker jag. | |
|
har sånna på min :) Det kostar att ligga på topp :P Mvh Jojje |
|
| jo det gör det men kan försöka se om nån vet var det finns billigare =), har du sänkt din något jojje81? | |
|
Nepp den är inte sänkt...så det e ganska gott om plats fortfarande.. men funderar på att sänka den. Mvh Jojje |
|
|
Håller med att det är tok dyrt för lite plast men dom är mycket snygga när dom sitter på plats! Framförallt ihop med GT Splittern! Mvh Björn Länk |
|
| skaffade du dom på bmw? | |
|
Japp jag köpte mina på Bmw, tillsammans med resten av GT spittern. Tror att dom kostade 990:-/st Mvh Björn Länk |
|
|
okej, sugen på sånna =), har du dina lackade i samma färg som bilen? eller svarta. har ne poalre som håller på med styling o sånt be honom göra 1par tll mig.. /Oskar |
|
|
Jag har mina svarta, tycker att det är snyggast! En klar fördel med att ha dom svarta är att alla stenskotten syns inte! Länk Mvh Björn Länk |
|
| okej.. | |
| Försöker sälja lite stereo grejer så man kan köpa 1par sånna =) | |
| Dom hade ju inga sånna på BMW idag :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.