|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Glad läsare!! tänkte behöva lite hjälp med min Z4:as bil-alarm bilen har fjärrstyrning när jag låser bilen med fjärrnyckeln så blinkar alla blinkersen en gång för att säga bilen är stängd men grejen är att jag testat och få igång mitt alarm för att kolla hur de låter men de verkar vara avaktiverat på nått sätt har testat o gunga lite på den vid däcken men inget händer och försökt o låsa in mig i bilen me inget händer?? men den ska ha alarm har skaffat mig nyligen den här bilen och har haft igår inbrotts försök i mitt garage kan nån försöka besvara till mig denna frågan??Tack på förhand /D /DONALD ;0) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Öppna huven och kolla efter brytaren där, vet inte hur det ser ut på Z4 men E39 har en vanlig "dörrgångsbrytare" som huven trycker ned, hittar du en sådan, tryck ned den med tummen och lås/akivera larmet släpp sedan brytare får du se om det börjar tjuta. ///MVH Hasso Länk |
|
Har du en röd diod som blinkar under innerspegelen? /Mr Z4 |
|
|
Ja Den blinkar när jag låst bilen. /DONALD ;0) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.