AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.183

JM Lab Focal

Sida 2 av 2
snackar ni om mig grabbar?? ;)
länk till extreme kittet: Länk

Kan meddela att det e ännu dyrare leksaker på g från cdt, jag vet vad, men jag tiger än så länge....................
Haha, broder tuck har anländit ^^
jo men han skulle väl försöka få tag i ett Class-A ändå..!!!

Nåja, jag får vänta på en inbjudan från bror Din då...osså får vi se vad han fått ihop för nått :-)

mvh
Rutger

Ps! om d inte är allt för långt bort i framtiden väntar jag gärna på en inbjudan...åtminstone tills d nya leksakerna kommit :-)

nya lokalen beräknas va färdigbyggd i början på januari, sen ska vi inreda butiken efter eget tycke å smak,
Mr mix
Hur står sig CDT hd 6.5 förhållande till ett PG ZR 6.5 .endast middarna .
Funderar på att slänga in 2 zr middar till eller att att byta middar till hD serien .
Öster, vart bor du? jag råder dig till att få en chans att lyssna på hd, jag vet ju vad jag skulle välja, iof så e jag partisk, men oavsett så skulle ja köra på hd,

Jag har en kund som körde ett hd62 med dubbla alpine v12 mrv1507 bryggade, det spelade SJUKT HÖGT, det spelade alltså så jäkla högt i bilen (bmw 5 serie slutet 90 tal) att kunderna ja snacka med i telefonen bad mig skruva ner, när killen står utanför butiken i bilen med stäöngda dörrar å rockar, så ja de går å piska dom riktigt hårt,

men som alltid så handlar det om tycke å smak, så kontakta mig gärna via :mrmix29@hotmail.com (samma msn) så kan vi bubbla vidare,
För att inte tala om att HD6½" middarna har fått pris i Ryssland, där de utsågs till världens bästa mellanregister!
hur går det med att hitta det där Ryska testet mr_c ??? :-)

Är ju nyfiken o se det nu ju...speciellt om CDT vann det...

mvh
Rutger

jag väntar fortfarande på att få över en kopia av ryssarna, så snart det kommit så lägger jag ut det..............nånstans där det får ligga kvar ;)
hahahaha...det är noterat.

Du får säga till när det är "här" då :-)

mvh
Rutger
Du sa att CDT har det värsta inom bil kit. Såg att man kan inhandla JM Lab
Focal Utobia Be till sin bil nu.. ... som sann hifi entusiast så tror jag
dom e rätt svårslagna på tronen där... =) Skulle vara intressant att få
lyssna på båda o jämföra. Men CDT kittet låter iof nog fullt tillräckligt
och lite till för även en kräsen man =) Men Utopia Be = status...
efter ett snack med cdt usa så har dom lovat å stressa på ryssen med testet, HD6 vann utmärkelsen bästa mid/woofer, ES643 (3vägs kit) vann titeln bästa 3vägs kit *inom en viss prisklass* mer info om detta längre fram,

samtliga cdt kompnenter kommer att sitta i våran nya demovägg, så alla som e nyfikna är välkommna dit för att skapoa sig sin egen uppfattning, butiken bör va klar under januari månad om allt flyter på någelunda,
An
779
Anders Olsson
M Coupe 99:a
Varför finns det bara en test?
Varför i Ryssland ett land där allt kan köpas för en liten slant under bordet? Finns det ingen seriös europeisk tidning som har testa mot tex focal?
Angåendetesten med BMW så är det antingen fel på din telefon eller så var killen i bilen döv ;)

Z MMM Coupe
ryssland e enorma på bilstereo, så därför testades en del där via den ryska importören,

finns en del tester på:
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.