|
|
|
|---|---|
|
jag tänkte fråga er bmw-kunniga vilken av följande två fälgar ni tycker är snyggast på en E34:a?... m5 system2 eller bbs split 17"? undrar också vilka av dem som värderas högst på beg-marknanden? jag har m5-fälgarna på min bil just nu men funderar på att byta till dessa andra i sommar... Länk och Bilen: Länk | |
|
Behåll :-) Mvh Patrik - också med M-System II ___ Touringklubben: Länk |
|
|
tyckte detta såg så läckert ut nämligen: :) Länk |
|
|
Behåll 3.8 fälgarna håller jag med om. Dessutom är det lättare att hålla rena. Finns ingenting som ser så risigt ut som skitiga fälgar... DANNE Min bil: Länk |
|
|
Ombyte förnöjer...BBS Split såklart :) Mvh Janne. |
|
| BBS split fälgarna passade ju sjukt bra på den där bilen :-) kör på BBS split! | |
|
M sys II är snyggast - om de sitter på en M5. På övriga E34:or tycker jag att BMW/BBS Style 5 split är klart snyggast! Länk nästan så att man saknar den gamle trötte :) Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Jag tycker det är rätt jämt mellan dom två fälgarna, jag kan faktiskt inte säga vilken jag föredrar. Dom två, Alpina och Stjärneker style 10 är dom vackraste 17" som går att montera på en E32/E34, jag skulle inte byta, men varför inte köpa omgången, alltid roligt att ha många uppsättningar hjul;) Av 18" sätter jag M-parallell främst "dessutom snyggaste fälgen oavsett storlek" med Krysseker style 5 som tvåa "fanns till E38" Mvh Stephan |
|
|
Håller med Kalle till punkt och pricka. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
ja jag håller med kalle, känns lite småfånigt att jag har m5-fälgar på en 525:a. är det samma pris på dessa två fälgar ungefär på beg-marknaden? kanske nån som läser detta o är sugen att byta bbs mot mina m5fälgar förresten? :) |
|
| Jag håller på BBS splitt. JAg vill påstå att BBS splitt kostar marginellt mer än 17" M5 fälgar, kanske mellan 10-20%mer, och de är de värda anser jag. | |
|
Jag håller helt Stephan i hans fälgpreferenser. Till våren tänkte jag skaffa någon av de tre, dvs. M-system II, BBS eller Alpina. Just nu lutar det åt M-fälgarna. Vilka är förresten Stjärneker style 10? Det kanske kan vara ett alternativ. Mvh Johan |
|
|
Jiie; Så här ser Style 10 ut... Länk Se även övriga fälgar monterade, verkligen säljande bilder;) Länk Länk Mvh Stephan |
|
| M5-fälgarna alla gånger! | |
|
Stephan: Tack för länken! Både BBS och M-fälgarna är grymt snygga. Någon av dom får det bli. Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.