|
|
|
|---|---|
|
Är detta stora diffen till en e30 eller är det lilla? Länk /Strengbohm Free your mind, E30 Man vet att man lever när man varvar ur 5:ans växel! | |
| Både och faktiskt...Stora sitter på M3,325i och 323i,resten har lilla diffen. | |
|
okej tack.. då sak detta vara stora diffen.. /Strengbohm Free your mind, E30 Man vet att man lever när man varvar ur 5:ans växel! |
|
| Du skulle tagit kortet uppifrån eller bakifrån, då ser man tydligt om det är lilla eller stora. | |
|
Så här Länk Eller så här Länk |
|
|
Funkade inte så bra :( Blev för små bilder. Provar med den här ist. Länk |
|
|
Det är den stora diffen på bilden. Syns på flera detaljer även från sidan. Bla är medbringarna till drivaxlarna fjantigare på lilla diffen, sedan sitter lagerbanorna med sex bultar på stora. (bara fyra på lilla) Min bil: Länk "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
tacka för de kloka svaren.. lättast måste vara att se om det är 6 eller 4 bultar.. Tack! /Strengbohm Free your mind, E30 Man vet att man lever när man varvar ur 5:ans växel! |
|
| Hmm..konstigt svar jag gav...läste lite galet... Svaret är som några har nämnt redan,att det är den stora diffen. | |
|
när ändå tråden är igång.. Vilken diff tycker ni är skönast? Stora eller lilla? Jag körde sönder min lilla, så nu kör jag med stora..Den går lugnare nu varvar mindre på motorvägen (bra), annars tycker jag lilla var roligare.. Ska laga den lilla..är bara ett litet drev i mitten som gått sönder, Någon som vet var man kan få tag på nytt drev å laga den? BMW Säljer inte de... ///Barken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.