|
|
|
|---|---|
samke |
om man skulle köpa en facelift till e38 från 1995, skulle man då bli tvungen att byta framskärmarna p.g.a. de mindre blinkerserna? |
|
Ja, om du ska göra faceliften fullt ut behövs det. Har även sett nån site där man "lappat" mellanrummet så gott det gått.. Personligen tycker jag att nya klara strålkastarglas, blinkers, rundad kromgrill, list på bakluckan och nya bakljus räcker gott och väl som facelift! Tycker nästan E38an är tuffare utan dom mindre blinkersarna och de högre+rundade listerna under strålkastarna. |
|
samke |
okej. håller faktist med dig när du säger att den är tuffare utan de högre+rundade listerna under strålkastarna. men däremot tycker jag att de små blinkerserna är riktigt fina. skulle bara höra om man kunde byta blinkers utan att byta framskärmar. men tack för svaret! |
Scheckheft |
Hej Ska du göra en Nip/Tuck behövs fler saker än att byta framskärmar: Länk Mvh Scheckheft |
|
Är det inte spännande hur mycket man kan lägga i pengar för att få annorlunda blinkers... =) Tur jag inte kan göra nån facelift på min.... =P /mvh j |
|
| E38 är snyggare utan faceliften, mera homogen på något vis. Lite maskerad mundering över den nya fronten. | |
|
PowerMac: Håller inte alls med (fast jag är ju partisk). När jag letade E38 gick alla ickefaceliftade bilar bort direkt. Före facelift ser bilen tråkig och gammal ut, den faceliftade håller formen mycket bättre. Wilhelm Svenselius |
|
| W2k: "Halv facelift" med ny rundad kromgrill, fräscha glas etc tycker jag ser relativt modernt men ändå tufft! Fullständig facelift ser onekligen ännu modernare ut, men dock tråkigare och alldagligare på något vis. Men det är ju bara min personliga åsikt =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.