|
|
|
|---|---|
| En kompis bad mig om tips ang baslåda och steg till sin bil.Han hade tänkt sig en aktiv baslåda eller baslåda+steg för runt 2000kr , jag rekommenderade: Länk för dom pengarna kom jag inte på något bättre alternativ. Nån här som har ngt bättre att föreslå för dom pengarna? | |
| Eftersom ingen kommit med annat förslag antar jag att jag rekommenderade rätt! | |
| Hade sattsat på en begagnad Infinity Basslink. Ligger på ca 2200-2700 kr beg. Ny tror jag runt 4000. Spelar garanterat dubbelt så bra som Sonyn! Den är desutom sjukt liten! | |
| Håller med, hade en Infinity BassLink förut som spelade mycket bra. Lättplacerad är den också, kan både ligga ned och stå upp. De nya har fjärrkontroll så man kan styra den innefrån kupén. | |
| Jag får kolla runt lite men jag tror han inte vill ge mer änn 2000kr | |
| Vi kan slåvad pengar att av en sådan sony 8" tummare kommer du tycka att 2000 kr var en del pengar. Betalar du 2500 kr för Basslinken kommer du tycka att det var ett så ruggigt prisvärt köp! | |
| Jo säkert men nu är det inte jag som skall köpa utan en kompis , jag skall rekommendera honom den trots det högre priset så får kan själv besluta. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.