|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Skulle behöva lite hjälp. Har köpt ett par angel eyes av märket FK och har lite problem nu. Kopplade in dom med kablarna, reläet och säkringen som följde med, allt sådant var ju jättelätt, bara att dra till plus och jord. Problemet nu är att reläet har dött. (Har ström fram till det men inte längre än så) Har pratat med stället jag beställde ifrån och de skulle skicka ett nytt relä som jag nu väntar på. Men han sa också att man inte skall behöva att koppla på det sättet. Man skall alltså kunna koppla in med befintliga kontakter som man hade på orginiallyktorna. Min fråga är nu, hur? För på orginallyktorna går det ju endast in en kabel till en "fyrpolig" kontakt på lyktan. Det gör det ju också på angel eyes men där går det ju också ut två kablar nedan (där man annars har motorn för nivåreglering) som man sedan skall koppla till kablaget man fick med som innehöll relä osv. Hur skall man koppla för att ej behöva använda kablarna jag fick med undrar jag då. Kanske en dum fråga och förmodligen mycket svårt att förstå min eminenta beskrivning. Bilen är en 325 -94. Import, om det har någon betydelse. Tacksam för hjälp! MVH Henke | |
|
Är du säker på att det är originalkablar du har i din bil och inte något annat... Kan ju varit lagat eller nått... |
|
| Ja det är originalkablar, ganska säker på det iaf. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.