|
|
|
|---|---|
|
vad ska man bjuda för en 320 touring-89 med 325 motor,obes,oskatt,20000-24999mil,bra maskinellt och ingen rost?? (ingen bild på annonsen) | |
|
Utan att veta något mera ca 3-9tkr, det finns besiktade/skattade äkta 325i Touring för några ytterligare tusenlappar, så mer än så skulle inte jag lägga. Mvh Stephan |
|
|
Är det inte en liten fördel med att den är reggad som 320. Lite billigare försäkring, vad jag vet även lägre bakaxelutväxling vilket gör bilen lite piggare. Jag tittade på en del e30 touringar för jag ville köpa en till min mamma! Alla jag tittade på var rostiga den som kostade 5kkr och upp till den de ville ha 26kkr för. |
|
Ulke |
M5 2002 Importerad, 2 ägare i tyskland, fullservad med bok 1 ägare i sverige (jag 2005/12) 7300 mil Det mesta i utrustning och i väldigt fint skick.... Svart helskinn, aluinredning Carbonsvartmet 18" M5 fälgar til sommaren samt till vintern Alltså så långt jag kan döma en ärlig bil med garanti dessutom.... Pris? mvh Ulke Farten dödar ej, det är det plötsliga stoppet! |
Ulke |
glömde göra egen tråd, ursäkta //Ulke Farten dödar ej, det är det plötsliga stoppet! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.