|
|
|
|---|---|
|
I kväll på tv3 visas en bland dom vassaste biljakterna med en Bmw som en av bilarna. (i mitt tycke iaf) Synd på slutet & att Peggan med De Niro bakom ratten hängde med så väl, men allt för spänningens skull. I kväll kl 21,30. Missa inte det. /McLarry | |
|
Ronin? ///Foppa |
|
|
Givetvis, dä glömde ja visst att skriva. |
|
|
Hej, Är en mina favoriter när det gäller biljakter. Men om ni är observanta ikväll så kommer ni att upptäcka att det inte är någon riktig M5:a. Hur? Jo, när de filmar mätartavlorna så är visarna vita och inte röda som de skall vara. //Håkan |
|
|
Hej igen, skriver lite trasigt, men ni förstår säkert vad jag menar. Ha en 3vlig tv-kväll! //H |
|
|
Är det inte en Audi S8? Har faktiskt aldrig reflekterat att det är en Bmw med... |
|
|
S8an finns också med, doch inte i samma biljakt... M5 3.6 används vid close up bilderna, dock är det vanlig 5-serie som körs och krachas... P.S. kolla noga på bakhjulen när BMWn ligger up och ned... Micke K. Länk |
|
|
Ja, det är väl typ navkapslar på den som ligger upp och ned? :D ///Foppa |
|
|
Lägg märke till att bilen växlar mellan sportstolar och vanliga. I vissa scener (punkteringen) har bilen krysseker och inte M-system 1. Alla ljudupptagningar från M5an spelades in på bana. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.