|
|
|
|---|---|
| vad är säkring 12 till för något?? | |
| det är till bmw e34 modellen | |
|
verkar gå till: mirror control switch,washer jet heater,auto trans range switch or back up light. schema här: Länk FAF |
|
| ok den går helatiden....sätter jag i en 30 så går den men blir varm sätter jag i en 20 går den sönder.....vad är allt på svenska då | |
|
12:an är radio,kontrollvarnings system o insrument |
|
|
instrument,stav fel,,,,, |
|
| men instrumentet fungerar ju ändå | |
|
Hej! prova med att ta ut stereon och koppla bort den och sätt i en säkring med rätt amperetal aldrig över vilket kan orsaka kabelbrand fel i diverse elektronikutrustning m.m. funkar det då har du hittat felet annars är det bara att fortsätta.. vet du förresten om du har något av det som nämnts ska ligga på den säkringen som inte fungerar? Mvh Andreas |
|
| tror inte de...och det står på italienska | |
|
Jag skrev då inte på italenska.. |
|
|
eller byt språk idatorn finns tips i handboken eller här på forumet |
|
|
he he nej nej jag har en e 34 gammel model så dator finns ingen :) ne det står på italienska i locket på säkrings dosan |
|
|
Jag tänkte nog detmen översättningen är,ju den samma på 12:an radio,kontrollvarnings system o instrument. Kolla koppla ur radion som Bostedt sa,om inte det funkar ta lös insrumetpanelen(enkelt) o ta ur kopplings plintarna en efter en o kolla det kanske det går åt några säkringar men du kommer nog att hitta felet till sist.. Mvh Micke |
|
| ok tack för det svaret | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.