|
|
|
|---|---|
|
Hej alla ni med M3 frontar. Fick ett litet tips idag. Det är kasnke ingen nyhet för er alla men är det någon ja kan hjälpa så är det absolut värt minuten det tog att skriva detta. Jag har läst en del här om att folk blir av med sin front pga att det finns folk som vill ha men inte vill betala för dom. Tipset jag fick va att sätta en liten svetsloppa på muttrarna efter den är monterad vilket gör att man inte kan få av de fyra muttrarna som sitter under plastlisterna. Så ska jag göra när jag monterat min kommande M-front på min e36 coupe //Marcus | |
| fan synd man itne tänkte på det blev av med min men fått en ny nu så nu ska jag göra detta med de samma =) | |
|
tack för tipset!!! nackdelen är väl att får de inte loss fronten så vandaliserar de bilen istället |
|
| Men då får man ny lack på mer än fronten.... Så det är väl bättre? Eller, ja det är svårt att se vad som är bäst faktiskt. Men man har fronten kvar. Och börjar de banka på bilen går väl endå larmet? | |
|
vad hjälper det om larmet går när de redan börjat banka på bilen?? Att man skulle vara glad att nån slår sönder ens bil pga att man får ny lack låter patetiskt i mina öron! Skulle nån röra min bil i syfte att försämra skicket på den skulle jag göra allt jag kunnat för att hitta den personen och sen på bästa sätt få honom att ångra det han gjort!!! vill jag ha ny lack på bilen tar jag kontakt med bäst lämpad lackerare för att sedan betala hans jobb med pengar jag jobbat ihop. Människor som sysslar med vandalisering och inte kan skilja på mitt och ditt borde ENLIGT MIG ställas upp på ett led för att sedan få bli riktigt vandaliserade själva! de har inget värde i mina ögon!! |
|
|
Jag håller helt med. Det jag skrev var med en gnutta sarkasm. Det enda possitiva om man skulle välja att bli av med fronten och betala 3000kr i självrisk eller få ett långt skrapmärke runt hela bilen och betala 3000kr för ny lack runt om. Då hade faktiskt jag valt ny lack runt om. Men jag hade gladeligen kört över, och sedan backat över, och sedan kört över igen för att ennu en gång backa över den jäveln som rört min bil... Jag ska svetsa fast min front. |
|
|
Förstår vad du menar! klart jag hellre väljer att få hellack än bara ny lack på fronten för samma pengar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.