|
|
|
|---|---|
|
Jag såg för några månader sedan en film här med några yngre grabbar som lånat pappas M5 E60 och kör fram och tillbaka på en öde asfaltsväg med mer eller mindre kontroll. Nån som vet vart denna blev av? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Nej har den dock ganska kul faktiskt fattar inte hur man vågar bara!!!! BOOSING AND CRUISING |
|
|
Bump! Vill se |
|
| vill ochså se :) | |
|
kan skicka den på Msn lr nåt !!! BOOSING AND CRUISING |
|
|
Hittat den! Vet inte om jag vågar lägga ut den på min server? Alla som linkat till den tidigare har tagit bort den. Nån som hört om den är olaglig? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Vet inte om det är denna du menade men han laddar ju ganska bra:) Länk Hoppas länken funkar, om inte så Sökte på video.google.com med sökordet M5, filen heter v10_drift.mpeg / Per |
|
|
men du, detdär såg ju inte alltför säkert ut... hade lika gärna kunnat hamna 100 meter ut på åkern, efter några rullningar på taket 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
|
GALET! Men vad fick du "lånat pappas bil" ifrån? |
|
|
Haha, där är den ja! Kunde gått väldig illa ja.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hahaha, snacka om att köra på gränsen... Är det i sverige? |
|
|
Ojojojoj fan va de går! men att det skulle vara några yngre grabbar som lånat pappas bil tror jag nog inte. Verkade faktiskt ha rätt bra koll o verkade känna till bilen rätt så bra oxå.. // M.v.h. Spajjjs |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.