|
|
|
|---|---|
|
Hej på er, saknar instuktionsbok till min 730ia 1991. vet någon om den finns att få tag på. helst svensk? Sn är det fråga om vad den knapp som sitter på vindrutespaken är? man trycker liksom in den lägnst ut på spaken. tror det står ett S på den. tacksam för alla svar. MVH Tony | |
|
Intensivrengöring av vindrutan med mycket spolarvätska vill jag minnas. Mvh Danne |
|
|
Ok. det händer inget när jag trycker på den. men man kanske ska trycka in den nr man spolar rutan som vanlgt. samtidigt alltså? mvh tony |
|
|
Instruktionsbok finns att få tag på hos BMW. Köpte en själv iofs. för 3½ år sedan på BMW, men du får nöja dig med en till de sista årsmodellerna, informationen skiljer sig inte nämvärt. Finns även ett flertal web-sidor som den finns nerscannad till pdf. på, så sök. Till intensiv spolningen hör även en liten extra behållare som skall innehålla intensivrengörnings medel. När du trycker på knappen skall det starta en spol/tork sekvens med två spolningar om jag inte minns fel. Händer detta inte så kan det bero att allt från spaken är trasig till att ja... Bara att felsöka Har du intesivbehållaren så att spaken inte är utbytt? Kommer inte ihåg om intensivspolning var ett ett option eller den satt på samtliga E32. Lycka till! Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.