AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
825

Värdering på 320iM -00?

No
16
Nogie
320iM -00
125 coupe iM Performance-09
Funderar på vad som kan vara en vettig nivå att sälja min -00 320 iM för. Den har komfort och sportpaket, Farngrun(mörkgrön). Jag är enda ägaren, köpte den i Borlänge(Ekströms bil som fanns då). Den har gått 5800 mil nånting.

Du kan få 120 000kr för den.
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Jag gissar ~115 kr.
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
kkr givetvis=)
Snackar vi om det "lilla m-paketet"?? Eller är det ett eftermonterat M Sport II?? Lilla M-paketet fanns original på -00:an men M Sport II kom på -01:an.
Bild?

________
Slippa-bli-blåst-guiden för dummies: Länk
En kompis köpte en liknade bil för några månader, den saknade dock m-paket och hade gått 500mil till, och den hade en ganska trist grå metallicfärg. 8st alufälgar (BMW) med nya däck. 60´fick han ge.
Jabbal: Det var ingen dålig affär, om bilen var så fin som man kan anta då den gått 6300 mil!
No
16
Nogie
320iM -00
125 coupe iM Performance-09
Det är pkt 1, alltså det som fanns original på -00, -01 fanns väl med det till att börja med oxå har jag för mig för att senare under året övergå i det som kallas pkt2? Pkt 1 ser ju lite tanigare ut*s*

Bra pris var det Jabbal. Jag säljer ju inte min för det utan bygger hellre nåt kuligt av den isåfall, alternativt ger den till brorsan som kan behöva nåt annat än en sån med sikte på huven:-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.