|
|
|
|---|---|
| Tjena har lite funderingar över att plugga i en m30 3.5 i en e30... Krävs det mycke ombyggnad.. OBs!! m30 3.5 med Låda.. Lär väl finnas nåra som gjort det här som kan ge lite tipps ;).. /tack.. Stoffe | |
|
sök. finns några trådar om detta. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| Men Orka.. =/ | |
|
Du vill att vi ska ta oss tid till att besvara dina frågor när du själv inte ens vill ta dig tid till att söka? sök på M30 och E30 så ska du hitta, gjorde precis en sökning på det och hittade en hel del nyttiga trådar! ___ Min Bil-Blogg: Länk |
|
| har sökt på de men man får ju bara fram massa skit.. å inte de ja vill veta.. =/ | |
|
vad är det du vill veta då? mvh Erik JAkobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| Om det är mycket man lär bygga om?.. bakvagn?.. motorfästen?.. växellåds festen mm.. Tips.. | |
|
Modifiera torpedväggen, göra motorfästen (alternativt köpa färdiga från exempelvis e30.de). Är det jag kan komma på nu i alla fall. Sen vad menar du med bakvagn? Kan du inte ha orginal eller? Kolla även in på e30.de då jag har för mig att det har funnits beskrivningar förut hur man gick tillväga. |
|
|
hehe njae 318i drivlina? håller väl itne ett smack å dessutom tasi utväxling :P.. Ska kika den sidan tanx,, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.